dom är kvar!!

Hormonerna är fasen lite värre nu när man ammar hahah.. Det märktes när älskling kom hem och jag fråga " vad tycker du om jeansen jag har på mig?" Då log han till el skratta till och sa att dom va jätte fina !! " och jag börja grina då hahah" för jag fick då för mig att ne han skrattar så då tycker han att jag e ser tjok ut i dom"?! hahah , japp hormoner har jag om inte lite värre nu;) typiskt!

Jag vill köpa ett ANDNINGSLARM till lille Patrik, vi hitta ett som kostar mellan 1500-2500 men det är ju klart värt det! för nu kollar jag han hela tiden och känner mig inte alls trygg! kan inte sova nå bra el nått och jag skulle känna mig säkrare om jag visste att ett larm går om han inte andas på 20 sekunder! Nån som vet nått om larmen och om det finns nå super bra el så?? Jag hitta några iaf;) Ja det skulle kännas säkert att ha ett sånt faktist! Är bara rädd om min lille;)<3

nu ska jag mysa hejsvejs i lingonskogen;)


Kommentarer
Postat av: Frida Bladin

Jag tänkte köpa ett sånt till Elai med, med nu då han har blivit lite äldre sover jag jätte bra, visst vaknar jag någon gåmng om natten för att kolla till han, men jag tror att det bara är i början man är som värst;) självklart är man ju orolig, de kommer vi nog alltid att vara tror ja ;)

2010-09-17 @ 08:19:36
Postat av: Anonym

okey;) ja fan jag vill inte ta nå risker alls;) så kan jag förhindra nått så lär jag göra det, så ska köpa en sån jag så jag kan känna mig säker! Blir ju som en livförsäkring typ till han! vill inte vad me om att han somnar in!! kramar:)

2010-09-17 @ 09:44:53
Postat av: Frida Bladin

Näe förstår de :) Kram

2010-09-18 @ 21:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0