förkylda;).....

Fy fan förkyld som bara den är jag , Patrik är me lite förkyld så hoppas nu inte att det blir nå feber, ufff då får jag en liten gnäll Patrik! men en så länge är det lungt, skönt;) I dag har han varit lite gnällig, för ha har bara sovit typ 2-3 timmar på hela dagen,så hoppas han sover bra i natt iaf!
han äter hela tiden helt galet, kan han äta i hjäl sig el?! Förstår inte hur han kan få i sig så mycke som han gör hahah;) i morgon är han 2 veckor våran lille plutt;)

Gud man har knappt tid att äta el tvätta el nått, att tvätta är världens prokjekt hahah, va glad ni som är 2 där hemma när ni ha en liten, ingen sömn el tid har man längre, men jag får passa på att sova när min älskling kommer hem;)

i morn ska vi in till stan på möte, så blir upp tidigt som fan för att hinna amma , amma, han ska skita rapa och bytas om på hahah;9 ja de tar sin lilla tid allt men de e helt underbart<3

ne nu ska han äta i gen så vi hörs;) karm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0