Mammas älskling<3

Hejsan hoppasan;) Vad jag är tröttis i dag! patrik vakna i dag kl 7 då var det bara att gå upp! sen mata och fixa dona sen gick jag en promis med lillen och sen gick vi till Helena och fika sen hem och äta och fixa tvätt sen gick vi till Frida och fika lite till hahah, nu ligger Patrik utslagen på soffan här medans vi sitter snackar skit!;)

I morgon ska jag skriva och fixa hela Patriks namn!!!!!!!!! Han ska heta patrik, Marino Jörgen Stefan , Tränk<3
Patrik efter jörgen bror: marino efter min morbror som har gått bort: Stefan efter min Pappa: Tränk efter Jörgen<3 Det blir bra de;)

Wehoo Nu har jag gått ner 10 kilo på 18 dagar Lovli el i dag har det gått ju20 dagar men det känns bra men fan vad sladdrig jag är då, INTE OK!!! blir hårträning för att kunna bli fitt och hård i gen!
Ja jag vet att jag verkar ha bråttom men det får ta den tid det tar nu har jag ingen tid att springa på gym det får bli när jörgen kommit hem nu får jag nöja mig med Pilates hemma och ut och gå och Gi metoden så gott det går, och har tid!;)

Jag e så stålt över min älskling och helt galen i min lille son;)<3 Älskar han sjukt mycket<3
Helt underbar är han <3

Ne nu ska vi fika vi hörs;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0