Min dag 3 dagar över tiden...

Fick sitta och hålla mig dag känndes det som när jag hade varit på stan och skulle åka buss hem, INTE kul! Känndes som att lillen skulle kika ut, att vattnet skulle gå och ja att man vart typ NÖDIG!!!
Så inge mer buss för mig innan jag fött el stads vitsel!!  NU har det gått 3 dagar över tiden och fy vad jag e less moste jag säga, snälla bebis kom ut nu!! Känns som han aldrig kommer att komma !

Men syster min kom i dag från turkiet så jäkla brun hon va då!! Gå och göm dig syster tills du blivit blek känner jag hahah... Så hade dom med sig en massa kläder från min svärmor och Min älsklings syster, som dom hade köpt till mig , älskling och lillen. Alltså det va hur mycke fin´t som helst, jag vart verkligen super glad ;) Moste bara föda och gå ner i vikt så kommer jag i kläderna bättre. Så snygga jeans och tröjer, ja fy jag vart bortskämd jag fick känna mig i dag;) Tusen tack i gen<3

J aha nu ska jag snart hem och se en film och hoppas på att lillen vill komma ut<3
Hålla tummarna nu<3

Jo om någon vet hur man på nått bra sett kan göra sin blogg fin, så ge mig gärna tips om hur man går till väga!!?? för jag har inte fattat en !! vill göra den mer personlig;)

hejsvejs;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var så lite gumman, man måste ju få skämma bort er lite ;)



Massa kramar

2010-09-01 @ 22:17:05
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/
Postat av: Frida Bladin

Den bloggen som jag har kan du göra lite mer:) Blogspot.com är de, jag hade den här först men fattar ingenting jag heller:P

2010-09-02 @ 09:50:44
Postat av: Anonym

okey ja men då ska jag kolla de, tack för tipset gumman;) kram



ja tusen tack gumman;) för allt<3 kram

2010-09-02 @ 14:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0