Superkvinnan

Godag;)
Inte hunnit skrivit, som sagt fullt upp och lite TILL!! ska va glad om jag hinner äta en korv el två hahah!
Trött och lut och förkylda är vi båda nu, Han har varit lite gnällig i några dagar men de är för han e trött och förkyld bara!  I går fick jag hjälp av lina att handla mat och så sen bjöd hon på middag vilket jag vart super glad av att få lite hjälp men vart ingen lung och ro för han va så ledsen så åkte hem fort sen , inge kul när han nblir så , fan man e så trött så jag ser smurfar snart hahah<3

nu väger han 4090 och är 52 cm lång så han växer fort nu lille prinsen, kommer bli mammas lille tjokis;) I dag har vi varit ut och gått med syster och Milo nu är vi hos dom och hälsar på och patrik  sitter i baby sitter och GNYR lite till och från, sötnosen min;)

Ne snart hem och tvätta klart och så! hoppas på en lungn kväll och natt och få sova lite;)
Ha de gott vi hörrrsss;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0