Saknar patriks pappa<3

Men gud vad jag saknar min älskling redan:( Inte kul alls men men nu e det inte lång tid kvar;)
Men jag e så himla glad att jag har min lilla Patrik<3 Mysigaste i världen är han;) Jag e så sjukt lycklig och glad över att ha fått blivit mamma till värledens sötaste ;)

Vi har haft det jätte mysigt dom här dagarna med min 2 älsklingar;) njutit , ätit go mat, myst myst och änu mera mys;)
Allt känns så himla rätt!

I dag har lille patrik varit lite gnällig men jag märkte att mjölken i tuttarna börjar ta slut, så han vart vell inte riktigt nöjd då tror jag,) Han äter ju så himla mycke, så det var bara att springa fort som satan ner och handla ersättningsmjölk då, då vart han nöjd;) I stället då så bajsa han ner kläderna när vi kommit fram till hans moster och kusin! TYPISKT;) Kanske att magen reagera lite mycke då han äter så mycke och nå nytt!
Nu är vi hemma hos syster då med lina och Sarah och alla barn;) Just nu sover min lilla Prins; skönt för han har varit vaken länge nu så han behövde sova lite nu;)

Sen blir det hem och bara ta det lungt och mysa med min Prins och sakna hans pappa<3
När jag tänker på det så vill jag bara gråta så jag låter bli att tänka på det så mycke jag kan ! Ja och min hormoner gör vell de lite värre antar jag!

höres sen då ha en grym lördag;)


Patrik åker bil<3


<3<3 mys<3<3



Min älskling 10 dagar i dag<3



Vi myser<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0