jul fyyyy;)

Fan jäkla jul är de ju nu snart!!! Och jul ongest har ja vell lite!! har inte varit ett större fan av julen ett par år nu!! Mycke kännslor och massa saker som kan bli påminda!
Och denna stress som alltid är vid jul, den har ja släppt, de får va som det är och bli som de blir... Det blir iaf roligt att fira jul nästa år när syster min fått sitt barn då känns de som att man kan fira jul på riktigt..
Nu bryr ja mig inte så mycke, att bara få vara med nära och kära och ge dom på mitt jobb en jul e det som känns viktgt nu iaf.. Alla i familjen kommer ju va utsprida men ja får träffa dom innan nyår iaf och säga god jul och så blir toppen!!

A skolan e me en himla press nu, får hoppas jag får gå nästa termin, och så får jag undertiden lista ut vad jag ska röra mig bort från hudik!!
Men nyår ska bli himla kul;) Bad tunna god mat, gott sällskap!!kan inte bli bättre ju;)


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0