JIPPI;)

I dag mår jag lite bättre, fyy i går måde jag typ illa till och från och jädrans huvevärk hade jag INTE KUL:)
Men i dag vakna jag med ett strålande humör, wohooo;) Fasen de e ju fredag i dag sååå himla skönt!! Har klämt i mig en  smörgås till frukost nu och ska hoppa in i duschen och sen får vi se vad som blir!! I morgon ska jag i allafall till Skövde och se när darling ska spela golf tävling !! Då ska jag hejjjaaa hahaha;)
Fasen vad tråkigt det är när deet är så dåligt väder, en annan vill ju ligga på stranden och glassa ju men men typiskt SVERIGE säger ja.....



Jag  och söt på stranden när det var fint väder....

 Jag och söta Emma;)

NE men ha en bra dag för de ska jag ha;) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0