same same same.....

En härlig lördag då, vakna och de kändes typ som mitt huve vägde ett ton haha, men de gick över ganska fort!
Hade himla trevligt och kul ute i går, va ju ett tag sen man va ute;) Och när man känner att fiiiyyy fan den här kläningen och maken vart himla bra då känns de toppen! Körde me låga skor så gick de ju fasen bättre att dansa ju;) Japp så dansa gjorde vi hela natten, GRYMT kul!
Träffa lite vänner som va ett tag sen man träffa så de va kul!!
Och ja lova i dag att ja skulle följa me på fest, dom har ringt och varit bra på lyset i dag o vill ja ska komma men fortfarande så har ja inte åkt dit hahaha, lite seg då... Så får vell se om ja dycker upp där el om ja tar mitt lilla trötta leende och ser en film i kväll i stället och myser ner i soffan och bara ärrrrrrr hihih... Jobbar i morgon på dan så ja hade ju kunnat åkt på fest, men men får se då hur de blir:)

Annars har ja haft en bra dag me syster min, skrattat så jävla mycket åt sjuka saker hahaha, lite störd humor i familjen!
Kan vell känna i bland att de e jävligt skönt att bara vara, och det har jag varit i dag....
Ja nu har ja två veckors jobb sen blir ja ledig ett tag och de ska bli sååååå skönt, då lär ja göra vad fasen ja vill, inte behöva kliva upp vid sex på morgonen utan sova när ja vill hur jag vill...
Kanske häla på lite vänner och släkt?! De var himla länge sen känns de som.... SAKNAR....För sen kan de bli en himla tuff höst och vinter så lär ju passa på nu då;)

Det känns som ja blivit starkare som person på bara några dagar, och de känns skit bra... Mitt humör och hormoner va lite upp och ner i några dagar, och de va inte kul, men de känns som att allt som händer runt om kring mig gör mig bara starkare... Har klarat av allt möjligt och jag fortsätter att klara av saker utan att bryta i hopp utan nu känns de bara som att de gjort mig starkare .... Menar inte att bli kall utan de får mig bara att tänka till:) Men mitt humör och hormoner kommer att gå upp och ner så är de bara men ja känner mig vell inte lika brydd längre!!! TOPPEN;)


 GÅR KVÄLLEN MED SYSTER <3

Ha en toppen kväll alla kram;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0