lättare att inte bry sig

AAA Shit känner ja bara i bland, kanske ta och simma några längder i ån el nå utanför jobbet hahaha så man börjar tänka klart hahah... NE en annan e ju på jobbet, jobbar några timmar till sen ska jag käcka rekkoooorrrr hahaha;)

A visst vart ja besviken och lite ledsen i ögat i dag men men, inget att göra åt bara gå vidare! Huve saken han åker och spelar och gör sitt bästa så! Men de var ju nått jag hade sett fram i mot länge nu och vi hade pratat om de så länge o bla bla bla... Och allt va typ klart MEN nu vart de inte så!! SÅ nu ser ja fram i mot att ha semseter och göra nå annat, TYP bada, umgås , sola, festa you name it;)
Och sen hoppas jag på att ja tar en sol semseter till skolan börjar, för här lär ju solen ligga lågt. TYPISKT!
Ja de blir bra som fan vett duu.Nu känns de ju bara som man jobbat, längtat efter nått som inte vart av, men då hittar ja på nå annat! Ska bli kul att träffa gammla vänner som ja miste förr, som ja fått till baka i gen, OLD TIME wohooo;)

Så här har de blivit med mig som ja absolut inte var förr!! I dag vill jag lösa saker, prata om de ja känner om de som är, reda ut problem osv..... Vägrar vara i nått som är dåligt el man inte kan prata om som fan vuxna människor!! DE är inte att tjafsa. det är att säga sin mening och vilja lösa problemet! Alla har olika åsikter och jag har min och du din" Hur fan ska man komma någonstans om man inte kan prata om de? HUr fasen ska man kunna bygga på nått om man inte kan diskutera saker?! El Ta de lungt, njuta av livet, kunna ha tråkigt!!! Man kan inte få allt här i livet, lär ju kämpa me om de ska va bra!!! ÄR bara himla less på att höra att ja tjatar om ja säger hur de känns för mig!! Har vell aldrig innan sagt hur fan ja känner om nått, har aldrig brytt mig heller!!! Men i dag gör ja de i stället för att flyyy:)
Jag känner att ja är nog en tjej som behöver fett mycke kärlek, romantik, även kunna skrika på varann o va arg de är vell så man lär känna varandra el?! JAJA nog om de ja vet vad ja vill iaf utan tvekan!
DU e söt bra snygg sexig osv..... Älskar dig för den du är men i bland moste du ge me  dig och se ;) love;) FÖR DE KOMMER ALLTID TILL BAKA TILL EN SJÄLV SEN NÄR MAN TITTAR SIG I SPEGELN EL LYSSNAR PÅ SIG SJÄLV VA MAN SAGT O SÄGER TILL DEN ANDRA!!


Håller tummarna för alla;) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0