hörde den här texten, känns ju klockren för mig!!! hahah

När vinet fylls i glasen och vi börjar bli i gasen....
Då lossar tugans band,
Vi som gått och varit blyga vi slutar upp att smyga..
Tjo hej nu slår vi klackarna i taket....
Nu visar vi helt naket hur modiga vi är...
Inga ord kan bli förstora, Vad har ja att förlora, så e de med de...
Alla ryms i stora famnen!
Skeppet söker hamnen och vänskapen blir så varm..
Nu visar vi naket hur modiga vi blir..
Livets gåter blir så stora..
Sen när berusningen har lagt sig, Och de jag sagt dig verkar ganska meningslöst då...
Och ja undrar hur du ser mig på mig, då skrattar ja nervöst.....
Ja mitt hjärta har en frusen inneboende med pajat självförtroende...
Hon plockar fram allt de ja gömmer och mins allt jag glömmer och säger att hon är jag!!!!


HMMMMM;)

ha en bra midsommar puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0