lite kort om just nu fre kl 17,11 haha

Vart lite strul på jobbet men de löste sig ganska snabbt , skönt de allt löser sig wohooo;)
Har nyss lagat mat på jobbet och har bakat en kladd kaka åt dom, himla duktig o snäll ja e hihi;)
Vädret e vell lite så där , TRÅKIGT SOM FENNNN;) Men efter rengn kommer solsken, O gör de inte de då kommer ja o då kan ja lova ja kommer lysa utav bara helvete hahaha;)
Nja ni, känner mig himla nöjd faktist just nu, har bestämt mig för att åka utomlands i augusti och de ska bli så jävla nice;)
De är fan vad ja behöver innan ja ska börja hård plugga sen, INTE KUL!!! men men allt e inte kul så då får man göra de kul ;) Typ hoppa hopprep på bänkarna, el kasta sudd på läran el vad vet ja hahah;) skämtosidoooooo så klart;)

Ne om man kanske ska börja ta livet på alvar ??!!! ne inte just nu vill ja inte de, el jo till en viss del så klart!!
Jaha undra sa flundra undra va alla andra gör medans ja sliter som fan på jobbet hahaha;) Ehhhh känns skönt att jobba, mår bra då!! DE är ett himla håll i gång i hudik i dag, STUDENTEN JU wohooooo;) SYND att man aldrig själv tog den men men ja får vell ta en sån där mössa o sätta på mig när ja slutar min skola och åka på nångon trimad mope och skrika som bara den och bli assss full och bara skäma ut mig helt enkelt hahaha TOPPEN för mig!! Hoppas ni vill va me då hahah;) Men i morgon kväll ska ja ha lite lite LATJOOOOO hahaha;) Ser ja fram i mot, hoppas vi ses ;)

Hämnden e ljuv, grym men ljuv..... Har fått min hämnd så de så , känns JÄVLIGT bra.... Du klara de inte men de gjorde ja din skit hahaha, typiskt!!

Hur mycke ska man behöva ta inann man slår över och blir helt jävla galen??!!! hmmmm sånt som märks kanske!!

Saknar iaf DIG din porriga FAN wohooooo;) Du vet vem du är annars e du lite dummmmm hahaha;) puss and love;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0