måndag;)

shit vad patetisk ja e i bland känner ja!! A får lägga av me de!! Fan när ska man tänka på sig själv och sitt bästa, de gör man ju typ aldrig!! Jo från och med nu kommer ja göra de jag vill och mår bra av!!
Vakna ganska tidigt i dag och vädret är vell inte så bra men men tänker inte deppa för de. Har slängt in tvätten och hoppas på att den blir klar i tid, moste in till stan och fixa lite, sen är de vell planer på att åka till vallentuna, ska försöka hinna me de!! Annars får de vell vänta men ska göra mitt bästa!!

Fan söt syter sitter o solen och glassar säkert med en öl nu i grekland och jag e inte ett dugg avis hahaha ;)
Ne de är vad dom behövde faktist dom små liven;)

Midsommar blir lungn skönt, då kanske man kan minnas den för en gång skull hahaha;)
Ne nu ska ja fixa lite;) ha en toppen dag, kram;)jag och lina;)

 jag och syster;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0