slappar;)

Jag har inte rullat köttbullar så ni vet!!Nej ja har bara slappat i systers soffa, e lite lite tröttis men de e bara härligt;)
Fan syster och hennes kille e bra under hållande hahaha, roliga då lixsom, typ som dom varit gifta ett tag el sååå!!
Ja va gör man en dag som denna,?! inte nått faktist, njuter av lovet typ!!! Men ja ska jobba i morgon, de blir bara de!! MEN TYPISKT;)


De här är början på den berömda kvällen, SOM INTE VART DEN BÄST I MITT LIV!! TYPISKT;)
Men ja har ju iaf snygg kläningen o känner mig något läcker hahaha, men efter ett par timmar så kan ja inte kalla mig
läcker längre hahah;)



Pluggar som fasen här;) Och är något less tror ja;)



Den här bilden skicka ja till älsklingen den här kvällen, och tur va ju de för ja fick ett kort tillbaka med TVÅ killar;)
Där den ena va min då!! skämto sido förstås;)

Ne nu ska ja forsätta va lat och inte rulla köttbullar;) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0