söt;)

Gick på bussen i dag o då va de en dam som inte såg allt för glad ut att ja skulle sitta breve henne hahaha stakarn;)
Men resan gick bra men tyckte ja fick nå blikar från tjejen breve mig på andra sidan, inte vet ja hon kanske trodde ja va lagd åt anndra hållet hahah, smikrande i så fall!!

Så satt ja o tänkte på vad den som ja tycker himla mycke om hade sagt till mig när ja varit ner att han tyckte ja e finast när ja är som ja är alltså när det gäller att klä mig, att ja inte allt moste va i tipp topp utan att han gillar mest när ja har mjukisar, el jeans o bara ett linne eller nå!! o de tycker ja va himla gulligt sagt för de betyder ju att han tycker ja e fin som ja är. Moste inte alltid va perfekt, sexig, porrig, Den ända ja vill va de för iaf är för han i så fall el för min egen skull!! TYcker om att klä mig fint när ja ska ut men behöver kanske inte alltid va super klänningen el så;) Känns skönt;) Fins inte många i mina tidigare förhållande där ja kunnat va mig själv o ledig!!Så nu kommer ja att tänka på de;)  Har dragit mig till helt fel förr, kanske inte så konstigt me tanke på vilket esse man varit i förr, visste ju fan varken ut el in, tog första bästa och trodde att fy fan vad kära vi är!!! NOT!!! Säger inte de varit så me alla men de finns några som satte en på en pedestal typ, visa upp ett par jävla tuttar vilka ja älskar men dom är för min skull inte för någon annan.A sen vart man behandlad som skit, men ja trodde inte ja var värld nå bättre, visst va ja helt galen på den tiden men hade inge skälvförtoende alls!! I dag vet ja att ja e fan värld att få ha de bra, så skulle aldrig i gen ta att bli orättvis behandlad!! och de ska ingen bli för den delen;)så ja lär me tänka på de, vill aldrig såra någon... Har även haft bra så drar inte alla över en kant så ni vet;)





Viktgaste för mig är att de jag gör får han göra och tvärtom, samma vilkor ska de absolut va, så innan kan man tänka tvärtom!!

Fattar inte har tappat fan matlusten totalt??!!! vad e grejen?? varför?? känner mig typ helt vimsig till o från!!Hmmm kanske kommer tillbaka snart!!

puss o kram nu blir de film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0