kul som satan;)

Så i går börja sommar lovet och de känns så himla skönt;) Kämpat ett år i skolan och de har fasen gått bra!!
Börja sommar lovet med en lunch med tjejorna, sen ut och äta i gen, sen dansa vi gärnet och hade så jävla kul!! Alla hade skit kul.. länge sen ja vakna dagen efter och kännde att ja mått så bar och haft så kul, visst har ja haft kul förr men länge sen ja ens hunnit kommit till ett ute ställe, man har ju varit kalas nån gång innan tyvär så ja inte ens kommit ut!!!! SYND men så har de varit, denna gång drog vi ut nyckter och åt, sen vart de nån öl men va lungna gatan och på ett toppen humör, så de va vell de som gjorde denna kväll unik;)
Ska ju säga som de är att man har inte kanske mått så grymt bar i mellan åt så då när ja drack så vart ju allr värre så klar iaf när man hets dricker och då blir de bara fel.Fins dom som inte alls förstår varför ja blivit i bland så ledsen och helt förtvivlad när ja druckit, ne kanske inte e så lätt för alla att förstå?! Dom som känner mig helt vet varför!!
Tyvär handlar de en massa om mitt förflutna, innan har jag i prinsip inte gråtit ett skit på fasen nästa 13 år el nå. Så de är kanske därför de kommer nu i stället!! Mycke sorg kanske som kommer i efter hand!!! Men de blir ju bättre me tiden så därför lär ja va vaksam över alkoholen, vilket ja tänker på nu!!!
Men no tears i går utan bara ett glatt humör;) jippi! angelica och jag i går kväll;)


syster och hennes man;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0