En annan dag i uppsala;)

Hadde sån himla huvevärk i går så inge skriva för mig då!!!
Just nu är ja i uppsala och har fixat mitt hår nyss hihi, de e inte riktigt klart en men sen så sexi babe hahaha;)
Söta snälla anna har hjälpt mig då, himla gulligt!!! O söt har frispel nånstans på nån jävla båtmotor hahaha, men de blir nog bra;) ja vi skulle ha grillat i dag men de hinns nog inte me nu får se när grabbarn grus e klara hohooo;) Kan ju säga att Annas dotter underhåller oss ganska bra hahaha, så himla söt , två år och vill veta allt, kan allt, frågar om allt, prövar allt... säger bara bästa åldern;) vill me va liten ju så himla enkelt de skulle va ju;) hihi

Bir i uppsala kanske lite i vallentuna o kanske till och med hinner me berga en snabbis, vem vet;)
I bland kan ja känna att de e så himla mycke snack men lite händer, o jag e me jävligt duktig på de, va fan de lär ju ske nå för att nått ska hända hmmmmm, tänk värt!!!



O ja de kommer nya bilder snart så snart ja kan lägga  ut dom;)
Ne men om man ska ta o göra nå tokigt??!!! som om man aldrig gjort de hahaha el joooo;)
Nu ska söt lill fia sova i iaf !! Har man barn så verkar de absolut som om man aldrig behöver ha tråkigt iaf, el va orolig för att aldrig ha nått att göra ;)

HA EN SUPER BRA KVÄLL FÖR DE LÄR JAG HA;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0