Utkast: FREDAG!!! Försöker ...

FREDAG!!!
Försöker mig på min första blogg och de första ja vill säga är att ja e inte duktig på att stava så ni vet hahaha;)
Så i bland så kanske ni inte fattar alls vad ja skriver om, men huvesaken e att ja vet vad ja menar!

Har velat börjat blogga länge nu men har inte blivit av men nu så nu börjar ja;)
Just nu försöker ja se vad för roliga saker man kan göra me sin blogg men tyvär inte hittat på nå kul en, men de kommer vell!
Just nu är ja hos min syster o hennes kille, ska äta snart, himla gott ska de bli.
Fast dom vill nog bara ryma i från mig för ja går barfota i mina skor så när ja tar av mig dom sååååå aaa ni FATTAR?! hahaha....
Vid halv sju i kväll så kommer en tjej o ska visa upp sina MARY K produkter o göra en behandling på oss, skönt att få bli lite om pysslad ju;)
Sen är ju deras produkter tycker ja gryma.....





NÅGOT JA ABSOLUT VILL SÄGA OCH UTRYCKA I MIN BLOGG ÄR ATT HA INGA FÖRDOMAR FÖREN DU KÄNNER PERSONEN!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen kul att du börjat blogga.Ha en trevlig helg hoppas vi ses snart igen...=) Kram

2009-05-15 @ 21:21:04
Postat av: ewa

Hej tjejen kul att du börjat blogga.Ha en trevlig helg hoppas vi ses snart igen...=) Kram

2009-05-15 @ 21:22:36
Postat av: Brysselkålet

Morsan min säljer MaryKay, riktigt bra produkter! Plus att dom är ju så "naturliga".



Lycka till med bloggen nu iaf! ^^)

2009-05-16 @ 00:35:19
URL: http://mayami.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0