LITE TOKIG MEN SÖT ÄNDÅ HAHAHA;)

Just nu är ja på jobbet, känns faktist skönt att jobba i dag, har ju tagit de lungt hela helgen så man känner sig på topp, skönt;)  o faktist så trivs ja så himla bra på mitt jobb, lär mig nå nytt varge gång ja är här!! älskar att få jobba me människor...... men visst drömmar om annat de har ja och de kommer ja inom snar framtid att förverkla;)
Det är så himla skönt väder så man blir aldeles tokig, älskar sommarn och hatar vintern typ;)
Så ja ska ju erkänna att lite avis e ja på er som e ute i solen nu, men me mitt jobb så kan ja faktist gå ut o sätta mig så ska vell ta o göra de ja me;)

Den dan du är sann i mot dig själv så kan du va de mot andra!! ja har då fan inte varit sann i mot mig själv förr, visste ju knapt va ärlighet el vem ja va alls förr, men i dag har ja lärt mig att de e bara ja skälv som skadar mig själv och andra om ja inte börjar bli sann i mot mig själv och kan se mina brister o fel;) O ja kan lova att brister och fel har ja haft många gånger, för många gånger fyyyyy, men under dom här två o ett halft åren så har ja lärt mig grymt mycke om mig själv och anndra, att ta skit från andra NEJ TACK inge mer, att fatta att man är värld något har tagit tid för mig men i dag vet ja att ja är de och de känns fan toppen, dom som ändå beter sig som en skit i mot en har ja fan ingenting för i dag!!! BORT UR MITT LIV!!!! Att fatta el inse att ja me kan har me tagit en himla tid men i dag vet ja att ja kan en massa och att ja vill en massa som ja inte visste förr..... förr ville ja inget och trodde inte att ett normalt el ett bra liv gick att få!!
Tyvär så är de en massa som följer efter mig i bland därför kan ha svårt att släppa vissa saker, men me tiden så blir de bara bättre o bättre!!! Den sorgen som varit har varit jobbigt att jobba me o kan va de fortfarande, där någon typ stukigt en kniv i en som de kännts.... o fyy vad jag har sårat anndra de e nått ja får leva me, de ända ja kan ge dom i dag de är min förändring ja gjort i mitt liv nu.... prata kan alla , de e att bevisa som betyder nått...<3
Finns många som sagt till mig att tänk inte så mycke louise, o faktist när ja släppt alla mina tankar och funderingar som ja gjort nu ett tag så har de blivit såååå jävla skönt;) varför ska ja bry mig så jävla mycke om anndra för??!!! ne de har ja släppt,el försöker.... varför ska ja pressa mig själv så hårt??!! bara onödigt ju!!! nej fan heller ni gör va ni vill o ja gör vad ja vill , och fakitist så känns de som en sten släppt från hjärtat..... de som är de är..... de som kommer de kommer..... visst nu har de kännst så här i några dagar men säger inte att de består men ja hoppas de, för när ja kommit till de här stadiet som ja är i just nu då kan ja ha för lätt att stänga av men de tänker ja inte göra;) för de är vad ja alltid gjort förr, stängt av me droger el bara blivit en kall tjej.... ne att ha kännslor när de gäller allt är fan läskigt efter som att de e ganska nytt men de är ändå ganska skönt att kunna gråta, va arg va glad osv....... så mycke ja har skrattat under dom här två åren har ja aldrig gjort förr... o haft så kul har ja aldrig heller haft, helt sjukt va glad ja är att ja komm till en punkt i mitt liv och satte stopp och gjorde nått de kan ni inte fatta!!!
Ne o till alla tjejer fan ta ingen skit, o va glad och nöjd över den du är, för du e fin som du är och alla kan om dom vill!! ville bara skriva detta nu för de e så ja känner;) Jag själv kämpar som fan med att inte ha för höga krav på mig själv men som sagt man e ju fan lite upp o ner o lite tokig så de där går i våger beroende av hur man mår från dag till dag,hahahaha aaa de e fan inte lätt alltid men visst fan e de kul o komiskt allt hahaha;)

TAKE CARE <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0