måndag;)

Uppe me tuppen, tog en morgonpromenad, hur glad som helst, mått toppen hela dan, ;)
åkte till stan gjorde massa ärenden, skönt nu när man fått lite gjort!! hem laga mat göra läxsor o bla bla bla...aaa en sak e ju klar att kemi e fan inget för mig iaf, fy vad ja inte tycker om de ämnet!!
Så jävla kul satt på tåg stationen o mitt i mot mig satt en gammal man och åt feta ost o såg så himla nöjd ut och samtidigt komm ett par in som va nog full av kemiska saker som inte är naturliga hahaha och va totalt förrvirrade och där satt ja me en glass i munen o tänkte samtidigt att fan vad tjok ja börjar bli hahaha, sjukt ju så sitter ja me en glass i munen och en man som ser hurnöjd ut som helst med att äta feta ost, och ett par som va helt loosssttt, va fan och jag sitter och oroar mig över vikten,när de igentligen finns större problem att ta itur me.... ;) i bland längtar ja efter att ja ska bli gravid fyyy sjuton vad ja ska få äta vad ja vill då el föresten då kanske man e änu nojigare....TYPISKT MIG;)

Så kliver man in i systers lägenhet och tro på maken jooo hon och pierr badar i gen, nemn va o vanligt, kan ju säga så här dom badar säkert 2 gånger om dagen, de e liksom deras grej hahaha;) för söta e dom...... Och så tänker ja va fan Jörgen varför är inte du här och badar me mig för , neeee för han e 30 mil bort, TYPISKT I GEN HAHAHA...
Så ja kanske bara e lite avis på syrran, tycker ju om att bada o vill gärna mysa varge dag me den ja tycker om el iaf varannan dag hahaha;) men så är inte läget !!! bara gilla läget skulle ja säga ;)
Japp nu står de tvätt på listan och ut o gå igen, har ju fan ätit choklad typ 5 dagar i rad aaa och ja skyller faktist på fel vecka.... för de får man, så på så sätt e de grymt att va tjej, men inte att ha hormonerna dom kan vi kasta i soptunan NU!!!  Sen blir e de ett bad    SJÄLV ...... TYPISKT...... ;) hahaha...

ne men ha en himla bra kväll alla och håll inte händerna på täcket hahaha puss o kram;)






de e ja som e stjärnan;)haha


ego;)


kul kan man ha med en mössa;)

försöker mig på att va en sexig tomte hahah;)där va man några kilo tyngre;)


 jag och josse;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp lite nya bilder på dig själv?

2009-05-18 @ 19:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0