vad fan e grejen!!!

Kan man ha mer otur en ja el?!! tror fan inte de, är de inte de ena så är de fan de anndra, ORKA säger ja bara!!! fy fan..
Nu har ja fått ryggskott el ett diskbråk säger dom, så de fan känns i bland som man ska spy så fort man rör sig.
Tror de va kul i morse när ja skulle damsuga eehhh nej, stod ju på alla fyra och försökte få till de, men visst de gick men inte kul! och inte lätt!!
Så så fort ja klev av tåget i går från uppsala så va de bara att ta sig till akuten direkt ja kom till hudik!! Visst kanske ja får skylla mig lite själv som har tränat fast ja haft ont men men nu kanske man lärt sig nått, så nu blir de sjukgymnasten nästa!!
NU känns de som att man bara väntar på nästa smäll, aa att typ mina bröst ska sprika el nå sånt, ja nått lär ju gå fel snart iaf!!! hmmm undra sa flundra!!!
Ne inge mer gnäll nu, de är som de är och då får de vell va så, bara på med boxnings handskar för att va berädd på nästa smäll;)

Folk ja vill hylla är mina grannar som aldrig klagat på mig, menar har ju i bland spelat super hög music både tre på natten och mitt på dagen , men aldrig ett ljud i från dom, de kallar ja gryma grannar!!

Annars har ja faktist haft en super bra helg moste ja säga, länge sen de va sååå bra faktist, tagit de någelunda lungt med älsklingen, hans familj, hans vänner, och de har varit super mysigt och kul!! Alla e super sköna människor vilket underlättar som fennnn;) Synd båten skulle krångla så mycke bara men bättre lycka nästa gång hahah! Eftersom ja e oturen själv så va de vell för att ja va me hahaah;)

Ja nya tag i dag!!       E less på massa prat, så håll tyst o va bara dig själv, jag orkar inte me en massa skit längre så för min del e de fan bra nu......;)
Fannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
vad tråkigt och surt de känns me vissa saker!!! men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge!!!;)

LOVE YAA PUSS ;)

jag o syster;)



ja , yvonne, emme på fest;)

jag o jessica på bockarna;)

japp puta me läpparna de e min grej;)jag o syster på morgon promenad

jag o syster

min snyggaste syster hahaha

Söt söt söt;)

 DE snyggaste och styggaste ja vet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0