älskar dig ;)

Jag vet varför jag älskar just dig!
För du tar mig för den jag är och för det ja gör!
I blan kan du va riktigt dryg och dum men vem kan inte va de!
I bland fattar jag inte mig på dig alls men jag hoppas jag kan fatta mig på dig i framtiden el att vi kan mötas på halva vägen var!
Lär ju kunna försöka båda om vi ska va!
Är jobbiga tider framför oss men jag hoppas vi klarar de ändå!
Du ska iaf veta att du e det finaste jag har och att jag älskar dig ;)

Men fan vad jag kan tycka det är jobbigt att ha ett förhållnde i blan vill ju bara att allt ska va bra jämt men det är det fan inte! Men det går säkert över och vi har ju klarat det mesta och utan dig vill jag helst inte vara för så kul jag haft med dig var länge sen jag haft el rättare sagt jag har aldrig haft så kul med någon förut;)

Och det är vell så att man kanske fortfarande försöker att lära känna varandra! och vi är olika fast ändå så lika!
hoppas vi kan mötas halva vägen var och att vi alltid ska mysigt och kul! kommer stötta dig i vått och torrt!
LOVE YOU;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0