en jävla dag!!

Ja just nu sitter ja i soffan och väntar på att hyra en jävla film , och fan vad less ja blir på mig själv som har ett jävla söt sug hela tiden!!! fan vill inte ska ju gå ner i vikt till jag ska åka till Vegas ju!!! :( Ne då ska man i stället bli sugen på allt!! FEtt jobbigt!! ska träna som fan i morgon för att ja blir så trött på mig själv, vad fan e de med mig??!!!

Och ingen skola vart det i dag, mådde illa som fan i morse, men alla e ju typ sjuka nu så de e vell inte så konstigt!! AAAAAAAAAAAAAA vill ja bara skricka för ja känner mig så jävla arg och irreterad!!! på allt och alla!!! Ehhh det handlar ju bara om mig själv så!!

Sen blir ja så jävla trött på alla idioter som tror man e dum i huvet, som om ja inte skulle fatta??!!! e jooo de gör ja! vad fan ska man med idioter i stitt liv till?! inte ett skit!!! En vaker dag kommer ja säga allt och lite till!!!

Ne hoppas jag mår bättre i morgon och den dagen blir super!! jo de blir den!!

Och jag känner fan ofta att snart ger jag upp allt jag byggt upp under dom här få åren för att ja inte orkar snart!! Visst var det inte enklare förut kanske men , ja slapp känna och vara då iaf! Det är vell inte bättre men känns som ett skönare alternativ i bland men det skulle jum inte käna nått till så klart men känner att allt ansvar man har i dag och allt man moste göra villja i i dag  bloand bara slippa!!! Men det är vell bara i dag de är en dålig dag?!!! Ne faktist har jag kännt de förr med!! Men skulle aldrig gå tillbaka till mitt gammla liv så klart!!

Ne nu blir de godis film och en jävla massa träning i morgon;) hahaha puss och kram












såååå jA;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0