?!

Tror man är rädd för att förlora så man släpper inna el för snabbt!
Tror att räddslan att det inte ska funka följer med pga av vad som funnits innan! El vad man bär med sig från förr!
Man tror man inte är värd att få hadet bra el att bli älskad så man förstör det innan man hinner bli sårad!
Tror inget ska funka så man gör i stället så det inte ska funka!
Tror man bara helt enkelt är himla rädd för en massa så man vågar inte changsa för man vet hur det kan sluta!
Men faktist så kan det sluta bra om man bara vågar;)

Bara några tankar som dök upp helt i intet!!

Take care;)


Kommentarer
Postat av: Martina

Men du d kunde lika gärna varit jag som skrivit d där. Känner igen mig eller ja iaf hur jag har känt förut. Nu undviker jag att träffa ngn över huvudtaget. =P

2010-05-01 @ 17:00:52
URL: http://martina-mystory.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0