FREDAG

Somna tidigt i går, skönt;)
Skulle ha sovit ut i dag tänkte jag men ja vakna ändå innan åtta i morse, tog en kopp kaffe, sen va jag ut och gick en morgon promenad, så himla skönt fast man känner att man inte riktigt orkar så känns det bra efter, ska försöka göra de varge dag nu för att se om lite energi kommer tillbaka;) Mår lite illa men de går nog över snart! Var och köpte nyttig frukost, har ju inte varit så noga på sista tiden men ska ta tag i det nu;) Bort med alla lätt prudukter, och in med FIBRER och skinka, jordgubbar, torkadfrukt, och linfrön mm! så får man mer fart på kroppen och kanske blir både piggare och lindrar illa mående;) Lättprudukter inehåller plastpartiklar som inte alls e bra för kroppen, men det visste ni kanske redan;)
NU ska jag sätta i en färg i håret och sen göra mig i ordning sen blir det in till stan;)
Ja just de jag ska ringa jävla FORTUM och fråga vad fan det är för fel på dom. blir tok lessssss!!!!! IDIOT JÄVLAR!!!
Ha en mysig fredag alla kram
 
                                    VECKA 22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0