Fredag;)

Då va det fredag i dag då;) Och mormor kommer i dag, himla mys;) Och Lill Patrick rör på sig en massa så det  känns himla mys;)Tänkte faktist att jag skulle va himla duktig att gå ut och gå nu på morgonen;) Moste ta mitt sunda förnuft och försöka sluta med såååå mycke onyttigt och röra mer på mig annars kommer ja sluta som en riktig fetttttt knopp hahah;) Mår ju bara bra av att röra på sig ju;)
Det är inge bra väder men men;)Ska äta lite havregryns gröt snart tänkte jag;) En bgra start på morgonen<3
Älskling ringde och väkte mig;) Mysigt när man får vakna av hans röst ju;) Han sa att jag skulle skriva att vi ska GIFTA oss sen hahaha;) SÖT han e då!! Klart vi ska det sen när allt Blir normalt och han kommit hem och saker och ting är på sin plats;) Han e ju troots allt Killen i mitt liv och förlovade e vi ju så, klart att om allt känns bra sen så går vi ett steg längre;)<3 SÖTTTTTT;) Så himla massa saknad nu bara;) Men det går bra;)

Saknar min kropp jag hade när vi träffades ju;)DEn kommer jag få tillbaka på ett KICK sen när ja FÖTT!!!
KAN JAG LOVA!!!!<3<3<3
  

JAAA detta får bli mitt måtto sen i gen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0