Godermorgon;)

Om du vill mig nått så ring på dagen och inte på natten , TACK!!!
Va jätte mysigt i går, va en heldag i uppsala med massa sol;) Och sen var jag och träffa mitt<3 vilket var Änu mysigare;) Vi planerade lite för frmtiden och så;) kommer bli massa mys SEN! Gud vilken bra sommar det ska bli, men det kommer bli änu bättre NÄSTA SOMMAR! Då har vi STora PLANER;) Så fort lillen har kommit så finns det en massa föremåner;)för oss<3 Nu vet jag iaf när min älskling får komma hem HELT, så nu e det bara att se framåt fast det är långt dit så kommer den ti9den me;)
Jag kommer iaf att bjuda hem en massa för denna jul kommer att bli våran första att fira jul som tre i våran nya familj och dom nära och kära är varmt välkommna då;) för att fira jul med oss;) MYsigt värre!
Denna sommar kommer bli nog himla svettig med stor mage, så blod svett och tårar hahah;) Men sen kommer våran lille;)
Ne nu ska jag klä på mig för nu kommer LIna;) kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0