Godmorgon;)

Då var det VALBORG då;) haha... dåligt väder och allt men här händer det ändå inget specielt! Ska ju till älskling i morn men jag fattar inte hur jag ska årka faktist!? Sover så himla dåligt och är totalt slut! Kommer inte kunna åka varge helg det är bara så! Man får hoppas att man får sova i natt och inte mår piss för det är inge kul att sitta på en buss i hundra år och vänta i hundra år när man är helt slut! men men;)E¤hhh a jag vet inte hur jag ska orka!

Drömmt så sjuka drömmar  i natt fy fan, känns verkliga lixsom!

Nu dricker jag kaffe för att bli lite pigg så ska jag ta mig en promenad, sen moste jag in till stan och köpa en biljett till han! Sen vet jag inte vad man ska göra , sånt som märks;) Men ha en toppen dag, nu ska försöka bli pigg;) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0