GODMORNING sunshine...

Har vell lite spya i halsen men hoppas det går över snart;) Ska till husläkaren i dag och prata med dom;)
Solen skiner, dom sa det skulle snööööa, men det har inte börjat snöa en, skönt!!!Hoppsa solen skiner hela tiden ju;) I morgon blir det en massa buss åkande, i ca 6 timmart fram och tillbaka!! Fy fan tänk om man hade körkort , så skönt det hade varit!!!! Ska fixa det nu när jag blir mamma ledig iaf , plugga till det om jag nu får ta det, dom drog in det förut för mig, men hoppas att jag får ta det nu!! HAR JU VARIT DUKTIG FLICKA NU hahah LÄNGE;)
Så i morgon ska jag träffa min love<3 himla musigt!! SÅ då är det ju värt att sitta på en buss i hundra år!! Ryggen kommer ju paja totalt!! sist fick så jäkla ont i ryggen!!! FY FAN!!!!! kommer bara bli jobbigare ju mer magen växer, men men!!! Ja saknaden är STOR!!!!!;)

ne men glassa i solen alla och ha en skön dag;) kram på er!!
                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0