hade lite lågt blodvärde...

Varit hos barnmorska nu, Hon såg att jag hade lite lågt blodvärde, så jag moste köpa Järntabbletter!! Och se om det blir bättre av det!! Mitt illa mående och det kan man inte göra så mycket åt , utan hon tyckte vell som jag att jag kanske borde gå lite tidigare från skolan för att vila upp mig och bara TA DET LUNGT!! UTAN stress och massa mosten!! Finns ju dom få sa hon som kan tyvär må så här hela gravideteten!! Och det ända man kan göra är att ta de lungt och äta lite då och då äta hjärn tabbleter och se om det hjälper lite mot tröttheten!! Sen tror hon att allt som just nu är runt om kring mig kan påverka mitt mående!! Och jag håller nog me:) Ja vi får vell se hur allt blir! Men man känner sig ju inte sugen på att skaffa ¨nå mer barn i framtiden iaf!!! NEJ!!!!!!!
Hörde lillens hjärta i gen och allt lät himla fint, bara det att han tar massa energi av en nu så då blir vell MAMMA SLUT<3<3<3 hahah..;)

Har lagta lite mat och neee jag tycker inte det vart nå gott!! Hyrde en film som jag ska se och mysa ner i soffan iaf;) SKÖNT!!ÄR inte på nå toppen humör, men det har inte med nån att göra utan det är bara för man e så totalt less bara på att allt ska va såå jävla upp och ner så jag e bara LÅG!!!!! Så låt mig få vara de!!

Kram alla goa;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0