Happy

  Min älskling kanske kommer hem fortare en vad vi hade väntat, om vi har tur;) Så nu håller jag bara tummarna för det<3 skulle va så skönt att få hem min älskling nu när bebisen ska komma och allt;) Är trött på va själv nu! Och sen behöver jag han verkligen mer en någonsin när bebisen kommit, det är inte bara att föda barn,  har jag fattat nu , hahah;) Jag har ju lixsom fått veta lite av Sarah hur detär! Så det är ju en massa jobb, man inte tänkt på, när den lille kommer<3<3
Så det skulle va så himla bra om min älskling kom tidigare;)

Saknar han sjukt massa<3<3<3

Nästa år när vi ska till Las vegas, då ska älskling vinna<3


Las vegas förra året <3<3<3

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Take care;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0