Ingen toppen dag i dag inte!!

Började må skit på vägen till skolan i dag, illamående, yr och svag som fan!! Detta har ju hållt på ett tag nu och det tar alllll ENERGI i från mig!! Borde ha gått över men det gör det inte!! Så jag ska i väg till barnmorskan snart och ta prover, se om vi kan lista ut vad det är!! I värsta fall får dom sjukskriva mig sen för att jag inte orkar nått!! jag behöver bara lungn och roo och inga mosten!! På nätterna har ryggen börjat värka som fan nu!! så nätterna är ingen vila till hundra längre!! Ehhh vi får se vad dom säger!! Huvesaken LILL Patick mår bra;)<3<3<3
Sen blir det hem och tvätta och bara VILA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha de gött kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0