Ja fy fan;)

Fasen vilket skönt väder det varit i dag;)
Mormor åkte hem i dag, har varit toppen att haft henne här, så himla mysigt;) Jag hoppas hon kan komma sen när bebisarna kommit me;) Vi saknade jörgen i sällskapet, men nästa gång är han säkeert me!!
varit lite orolig i dag för lillen i magen inte har rört sig något alls!! Och innan har han rört sig som bara den!! Sen har jag haft lite kramper till och från, så jag ringde till barnmorskan så jag fick komma dit!! Så dom lyssna på lillens hjärta och det slog så fint så, då vet jag att det inte är någon fara;)<3 Men bättre att höra av sig en inte alls så nu vet jag att han ligger där och har det bra;) PUUUHHH... Dom sa att när jag rör mig massa så vaggas han till söms så han sover nog bara<3 MYS!!! DEt var inte lika mysigt att st'älla sig på VÅGEN!!!! fyyyy fannnnn säger jag bara!!!!!!!!!!!! UShhhhhhhhhhhhhh!!! ne inte okey!!
Sen har vi suttit vid MÖLJEN hela dagen;) sååå himla skönt;)Sol så man kunde sitta i linne bara och det va tok varmt endå;) Massa folk!! Tog en glass då och glassa lite, innan käka vi super gooo pasta från pasta vangnen!! PRISIC vad jag behövde;)<3<3<3
Nu e man hemma städer och donar!! fy fan har knäskurat, inte kul men min jäkla skurborste har gått SÖNDER!!!
Ne ni i kväll blir det brocoli och sen en FRUKTSALLAD!!! ingen jäkla godis!!;)
Annars kommer ju fan älskling att inte känna i gen mig när vi ses hahah;) TJOKIS kommer han säga och springa sin väg haha;)<3

puss på er ha det great;)

 

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0