jaaaa

Fick så jävla ont i magen nu när ja kom hem så det känndes fan som de va nå riktig knas!! nu känns det lite bättre så ja hoppas de inte kommer tillbaka!Va fan är vell inte konstigt med tanke på allt som är hela tiden, man tänker och vet inte riktigt hur allt ska gå, Det är ju fan massa att göra och det är inte lätt utan Jörgen längre, men men!!Så faller det brev i brevlådan som jag kan bli helt jävla tokig på , skit som varit sen mitt förflutna ,SOM INTE GÅR ATT GÖRA ETT SKIT ÅT JUST NU!!! FATTA DET JÄVLA FITT INKASSO! Hmmm ja inte konstigt om magen reagerar på all jävla stress och oro!!
Nu är det nästan så man får tvinga i sig middag, för det står mig upp i halsen, med allt! och så har ja fått sura uppstötnigar och halsbränna, men det kan man ju få så de e lungt!

Annars har dagen varit MYS; varit hos syster sen va vi ut och gick, sen gick vi till SArah och Jonny och lilla Nila;) Såååå söt lite tjej;) höll i henne så himla liten;) och super duper söt!! Nu vill jag våran lille ska komma;) Mysigt värre när det lilla livet kommer;)<3<3<3Längtar som bara den;)
Ne nu blir det lungt, ha de gött gott folk;)
Hepåerrr


Tjooook fia;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0