Känns lite lättare när ja fått klarhet;)

Fy fan vilken natt!!! Varit upp tre gånger pga av så jävla ont i magen, spytt och mått skit! Så inge mycke sömn i natt i gen! Sen va jag på ett möte, vilket känndes bra, nu vet jag lite mer om min framtid, och hur jag kan gå till väga och så;) SKÖNT när skaer börja falla på plats!
Varit i skolan, jobbat på med ett arbete om BUDDHISMEN, går super bra, snart klar;)
Varit och prata med min hyresvärd om att jag vill ha en större lägenhet, så dom ska höra av sig så fort dom vet nått;) SUper bra! Klart lillen ska ha ett eget rum, ska göra det rumet bäst till han då;)<3<3<3
Nu lagar jag middag;) SEn blir det KALLAS PUFFAR som jag varit sugen på i flera dagar nu!!! SATan vad gött haha;)
Ja jag va tok less i går och grät för allt, så jag pratade med mamma min och hon sa att, ja louise så gör man när man e gravid, humöret e upp och ner och man gråter för allt osv.... JAha... bara stå ut då för jag känner inte i gen mig själv just nu!!!

Så himla bra i dag är det massa bra på tv;) wehooo;) Ne men ha de bra gott folk, hejsvejs;)
                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0