Kännslig jävel

Man är en kännslig jävel, när man börjar gråta när man tittar på Hollywood fruar, ser bröllop på tv , ser håkans bar osv hahah;) INTe klokt vad kännslig man är just nu! hahah nästan lite komiskt ;)

Äter gröt nu sen ska jag till min hög gravida syster;) Snart ska hon ha bebis<3 Så himla mysigt;) Kommer bli super söt;)

Känner mig lite halv irretrad på små idioter som är totalt brännda i huvet hahah, ja jag känner att snälla gå och dra nå gammlat över er! Ändå ingen som vill se er! Less på falska små idioter faktist, tur man inte möter dom en sån här dag, då hade man nog sagt både de ena och de andra haha!! Ne fy fan kan du va falsk, sååå kan jag me va de!!

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0