Kommer de nå mer el??

Att försöka bara stå ut med allt som är kan va tungt, men finns inget ja kan gör nå mer en att va den jag är och göra det ja gör just nu! Försöker få allt bra , och så att vi ska kunna klara av och stå ut! Men fasen vad drygt de kan va! Men kommer säkert bli super sen;) Är lite trött nu efter i går och har städat och tvättar nu;)
Lina har varit här och jag har färgat håret på henne!! Jag gjorde henne BLOND!!! hahaha NU VART NI LURADE VA?? LURAD!!! så klart hon e brunnet hahah;) SNYggast så så klart;) Söt gumman;) drukigt te, snackat skit om dig osv hahah;) LURAD i GEN!! klart vi inte har!! Fan jag e lite lurig i dag ja! Ne bara utråkad och TRÖTT!!;)
Ehh vette fan haha.känner att tiden står still, vill tiden ska gå fort ju men allt känns som en evighet!
Jag får hålla tummarna helt enkelt att jörgen kan va med på förlossning och allt, Känner en besvikels annars faktist men INget MAN KAN GÖRA ÅT DE HELLER; som allt annat!! ÄR det nå mer som ska gå fel el??? Så kan de ju ta och KOmma nu tycker ja!!! Är det nått som kan gå bra el?? är ju frågan!! Ja hoppas det iaf!
Huvesaken att Beisen våran mår toppen när den kommer så är jag NÖJD! Resten skiteer ja i;)Jag kan stå ut!

Ne men gott folk va bakis ni som är det, hoppas ni har onegst haha, sköja bara, ät gott och ta en återställare vett ja;) kram

                               

                                            Tokirier i sommras, haha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0