Kvellen;)

Ja då har man varit i skolan då!! Ingen höjdare när orken är slut och man bara vill ta de lungt i solen och njuta hahaa;)
Till middag vart det kyckling korv och färsk broccoli;) hahah jag försöker lite iaf!! Men fasen vad sugen jag vart nu på ALLT ONYTTIGT!!! när ja skulle handla i dag så ville jag bara rycka åt mig allt gött men nej jag gick till kassan utan GODIS!!! bra där ;) Men det kommer vell sluta med att jag går dit i gen och trösssstttt äter hahah;)
Ne fy fan jag har gått upp redan 12 kg, rfy fan höll på dö när jag såg det!!inte ok!!Tur man tränat massa innan så kanske det blir lätt att bli av med sen;)
K'änner mig lycklig, konstigt nog, har ju inte så mycket att va lycklig över men det känns bra just nu haha,FÖRUTOM ATT VI SKA FÅ BEBIS SÅ KLART!!!!!BÄSTA SOM HÄNT MIG!!!<3<3<3<3<3<3 men snart tycker man vell allt e skit hahah;) Man e ju som en jäkla bergodalbanna hahah;) SÅ jag passar på att njuta av det just nu;)
Ha en bram kväll kramisss
 
Ja det syns ju verkligen nu att man blivit en tjokis hahah;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0