LOV!!!

Haft lite spy maraton på morgonen, men känns bättre nu:)
Ätit vatten melon till frukost och tänkte försöka komma ut och få lite luft bara..
Nu har vi lov i en vecka sååå himla skönt och i morgon åker ja till berga för att sen kunna åka och hälsa på älsklingen min;) Saknar i hjäl mig ju;) ska bli muuusssiiiggggttt <3 Så ja hoppas jag inte mår skit i morgon när man ska sitta på en buss i fasen 3 till 4 timmar fy fan då blir det jobbigt!!
Fan i bland känns allt omöjligt men allt är möjligt men i bland har jag bara himla dåliga dagar hahah;)

Kan jag snälla sluta va sååå onyttig el, kommer ju fasen väga en massa om jag ska fortsätta som jag gjort!! Moste sluta upp med det..Men det är som att man verkligen passar på nu när man e gravid ju, inte okeyyy!! jag har ju redan blivit så lat så jag moste ju inte lägga på mig en massa onödigt!! Men det är fan svårt när man e sugen på allt onödigt hela tiden haha;)

Ne men nu ska jag försöka komma ut en snabbis och se om ja orkar ta mig en lite prommisss!
ha en skön torsdag alla;) kram




SEn kan ja lova det blir hård träning!!!!

 



Siktar på sommar då 2011 , då ska jag ha denna kropp kan ja lova!!!!






Asolut INTEEEEEE sån här kropp!!! FY fan!!! inte snyggt..

Ja jag vet att jag är kropps tokig, men det har jag alltid varit och kommer allt va..
Så så är det bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0