Segast.......

Seg dag i dag, va ut en sväng sen skulle jag gör lunch , men nej det var inte mycke som gick ner där inte, fy fan börja må super illa och känna mig jätte konstig så det var att ligga stillla på soffan för att inte spy!Känner mig totlat utslagen och inte alls okey! Men var ner på affären och köpte hallonsoda och vindruver;) Vart himla sugen på det;)
Nu tittar ja på tv och gör fortfarnde inget!! ORKAR Inte, och har ingen lust alls att göra nåTT!!!
Lillen sparkar för fullt i magen, det e ju mysigt men kan må lite illa av det i bland! Hoppas på en bra natt så jag kan sova iaf;)
Ne men tjolla hopp på er och ha det GREAT;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men herregud, finns det någon mer negativ männinska än dig?

DU ÄR GRAVID, ta vara på det istället. Visst att det är motgångar ibland och svårt. Men på dig låter det som total KATASTROF jämt. Är trött att läsa varje jävla dag här och på fb hur dåligt du mår.



Ta vara på din graviditet istället!

2010-04-28 @ 18:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0