SOL

SKÖNT som fan med sol ju;) blir en promis i dag med;)
I kväll blir det in till TExas och äta god middag med the Familja;) Mysigt!!
Känner att det mesta är ganska drygt nu, va fan fara hit och dit och hålla på och allt är dubbels så jobbigt just nu!!
Saker som behövs fixas och jag orkar inte ta tag i nått ja känner mig bara ganska less på allt!!
Fattar inte hur ja ska orka med allt!! Jag försöker verkligen, men ja har tappat ork och motivationen totalt i bland!
Vill ha lungn och ro och bara få vara, men jag moste fixa det praktiska nu!! Fattar inte hur jag ska hinna el orka men men!!EHHh de e vell bara tufft nu!! Får ju fan ongest över allt just nu!! ORKA!!DEt ska va skola, det ska lösa sig allt med bebis sakerna tills den kommer, ska fixas med mamma penning och man ska försöka och träffa älskling så ofta man kan!! Känner inte att jag får i hopp allt och får ingen rooo alls i kroppen fören allt verka lösa sig!! Men får bara hålla ut nu då!!

Ha det bäst;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0