Sötnos

Gick upp tidigt för att åka in till skolan med min sjukskrivning och lämna in lite arbeten;) så nu e man ju sjukskriven iaf i 2 veckor, så himla skönt, så nu hoppas jag på att kunna varva ner och ta de lungt och må bra;)
Sen var jag och träffa Nykläkta NILA, sååå söt<3 Saras och Jonnys lilla flicka;) Fy vad söt hon va;) så himla kul att alltgått bra och så;) Nu längtar jag en massa till min lille ska komma ju<3<3 så himla mysigt<3
Sen var jag och fika och åt med Lina;) Mysigt<3 sen var de bra dra hem och städat lite och så;)
Ska bli skönta att sova ut i morgon och ta sig en Promis och ha en skön dag;)
Kvällen blir lung, ja e trött efter allt i dag;)
Åååå fick ett jätte sött brev av min älskling i dag, så då vart ja himla glad;) Saknar han massa massa ju<3
Love you mesta av allt!!! Det är tungt att va utan han nu, skulle behöva han nu när allt bara blir jobbigare hela tiden<3

kram på er
                                   
                                         Lyckliga <3<3<3
                                    
                                                 sarah och Nila<3
                                   
                                           jonny och Nila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0