Tisdag är tråkiga dagar, men sen ska det bli skönt att komma ut;)

Hej, vill börja med att tack dig som skrivit till mig! Ja du har helt rätt i det du skrev;) Ska verkligen försöka att bara njuta ;) SÅ gott jag kan;) fick hopp när du skrev hur du hade gjort och hur det blev för dig!! tack;)kram

Är i skolan nu, lite trött då, vakan av att lillen sparka så mycket på ena sidan så de va bara att gå upp;)SÖTNOS då;)<3
Denna dag i skolan GILLAR JAG INTE!!! bara tråkiga lektioner, fy fan! Hoppas på en glass efter skolan och sätta sig kanske vid möljen och njuta lite:)
Skönt att jag inte hade nå ont i magen i natt så har kunnat sovit lite bättre iaf;)

Känns lite anurlunda när man pratar med dig nu en vad det va förr, känns lite som du har förändrats där! Man kanske gör det  av allt där?! hmm.. Ja jag vet inte men i bland känns det som om vi bara kommer längre i från varandra, himla tråkigt! Men jag hoppas det blir bra i slut ändan allt! Men et känns som en evighet allt! Alla har vi vell upp och ner dagar, så jag försöker se framåt och hoppas på att allt ska va bra, men allt får tiden utvisa! Jag kan inte gå och va orolig nå mer eller tänka i hjäl mig! jag orkar inte det, allt får bli som det blir i stället!!!! Jag försöker och det vet ja du me gör! Du finns iaf i mina tankar och hjärta<3 Sen bara hoppas jag att tid går fort och att allt blir bra<3Tänker inte stressa i hjäl mig nå mer utan allt blir som det blir!!

Love YOU<3<3<3 min älskling

Ha en skön dag alla kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0