Halloj var e du;)

Laga himla god gryta;) nyttig va den me,jag menar  jag har ju ätit glassa 2 gånger i dag, så moste ju väga upp de lite haha;) Tog en fika med Lina på stan;) sen åkte ja hem.Och nu e jag super trött och vet inte om jag kanske ska börja tvätt el inte?! Orkar jag?! njaaaa vette fasen...

Nu kan man knapt se sin egen PONANi hahah;)Skulle behöva ha hem min darling<3

                               

Köpte en himla fin jeans skorta när jag va i uppsala, hadde presentkort så då passa jag på
att handla mig nå snyggt;) och ett par snygga solisar;)
 

                                                       Mina kära klasskamrater<3
                                 
                                           Sötnosar<3<3<3

  
glass 1                                            glass 2                               lina;)                 


Myspys till alla<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0