GOd day, this day;)

Hello;)
vakna ganska tidigt och det va strålande sol;) Gick en prommis, sen åt jag en himla bra fil talrick med massa fibrer så magen fick ju fart hahah, bara skynda sig hem då;) Sen gjorde jag en jordgubbs smothi för att även då få i mig lite vitaminer;) gör allt nu för att försöka se om ja kan må bättre av bra mat och vitaminer mm;)Sen in till stan satt i solen med en glass, med Lina och syster;) Sen lämna ja tillbaka en sak, sen hem och lagade Kassler som jag varit sååå sugen på i några dagar nu haha, och då moste jag ha de;) Skrivit ett brev till älskling med lite pengar hade inte så mycket så de blev inte så mycket tyvär:( men han blir nog glad för ett brev iaf;) tur han har snällaste mamman som hjälpte han i gen så nu ska jag skicka i väg det me;) från henne;)
Nu är jag hemma och känner mig ganska nöjd, skönt att dagen varit ganska bra, inte så ofta de händer men jag kanske mår bättre om jag gör bra saker för mig och äter bra så klart och rör på mig i den mån jag orkar;) Så nu e jag lite trött och det blir tv och mys i soffan;) hoppas på sol i morgon så ska jag sola mig som bara den;) Grilla nån dag skulle va toppen;) Om syster och dom vill kanske nån dag?! Mysigt!
Kram på er..

Magen växer fort nu <3<3<3

                                

                                               Syster:)

 
moaaa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0