TILLbaka:)

Ja då va man hemma i gen:) Har varit hoss maamma min i flera dagr nu:) Så jag har inte kunnat skrivit nått då:)
Har varit och hälsat på min älskling, så himla mysigt;) Saknar en massa mer nu ju så klart;) Men bra tt vi fick ses;) Nu längtar jag i hjäl mig till nästa gång;)
Har haft det bra hos mamma synd jag inte orkade träffa någon annan när ja ändå va i stockholm men ja har varit så trött och illa månde till och från så det har vrit ganska skönt att slappat med mamma;) Kollat massa film och myst en mssa med god mat och godis så klart;) Fasen mycket varmare där nere än det är här, så himla skönt ju:)
Vi var i täby jag och mamma och hon köpte söta bebis kläder till mig och systers bebis;) ska lägga upp bild sen så klart;)
Sen fick jag ett par super sköna gympaskor, skönt nu när m an börjar bli tung hahah;) och en fin vår jacka, fans bara i storlek36 , va den enda som fans kvar så den kan ju bli lite liten nu men då kan jag ha den sen el så får jag GE FAN i att gå upp så mycket i vikt hahah;) Så tack mammma min;)<3
Buss resan ner och hem va famn inge kul, sitter ju som nån jäkls budda i bussen och får ont i ryggen som fan!!! Inte kul men vad gör man inte för att träffa sitt hjärta??!! jo allt så klart!!!!!Försöker iaf och det får fan duga!!!<3
I morgon kommer mormor upp och hälsar på, ska bli himla mysigt;) hon har ju aldrig varit här så det ska bli spännande;)
I dag ska jag kanske in till stan en sväng? får se vad jag känner för sen;) Ska iaf tvätta och städa sig lite och sånnnna grjeor;)
ha de gött nu kram

                                       
                                              Nya         Skorna      sköna          ;)
              

                                              
                                                 
                                                        Mammmiiiii........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0