Valborg

Varit på stan och fikat lite och så;) Behövde komma i väg lite tror jag;)
Om en stund blir det middag hos Sarah, musight,)
Fy fan vad jag längtar till den 30 augusti ;) Då kommer ni som bor nära mig se en högravid tjej gå  upp och ner för slagg berget om ja inte redan fått då hahah;) För då ska han ut!!! ska bli super bra när han kommit ut ju;) Mysigt som fan med en lite, Nu sparkar han som bara den, Mornarna får man inte sova längre för han sparkar så mycket haha;) Så inge sova här inte!! Höll på börja grina i morse när jag så fort bara skulle röra på mig så ville jag bara kräkas!!! FItt less på att må illa! hade det släppt så hade det varit lungt, men det gör det inte!!! Men men så är det bara haha;)Ska bli nice att bli sig själv i gen ;) BLI LOUISE LIXSOM!!!!!!!!!!!!!!
Ne men ha en bra valborg alla;)
Jag ska umgås och ta det lungt;)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0