Vet inte vad de e......

Tyvär men har kännt mig off enda sen jag lämna <3 i går, i dag känner jag mig änu mer off!! Känner mig ledsen över allt och tycker bara de är jobbigt allt!!Fast det är fint väder och allt så är lusten som helt bortblåst!!
Önskar så mycket, men går inte att göra ett  skit åt! Vill så mycket men kommer ingen vart!! Gråter för fan minsta lilla!!
Och fattar inte varför alls!!
Känner en stor sorg över allt tror jag, och det gör det ju inte bättre av att jag tänker på vad min pappa hade sagt till min mamma!! Om mig!! Känner mig totalt värdeLÖÖÖÖSSS... Nog för att självförtroendet redan var på botten men nu är det ju så långt ner det fan kan komma!!bara fetttt jävla jobbigt!!!!
Känns som tiden står stilla och att det är en evighet till längtan!!


SKA BERÄTTA FÖR ER VARFÖR OCH NÄR MIN KROPPS NOJJA KOM!!
Så kanske det är lättare att förstå, och ni som ändå tycker att ja e löjlig och borde sluta upp och tänka som jag gör!! TILL ER HAR JAG BARA ATT SÄGA!! SKIT I ATT LÄS MIN BLOGG DÅ.... OM DU ÄNDÅ SKA STÖRA DIG..

Det börja när jag va 11 el 12 år när jag fick höra en gång att jag va tjok av en kille, ja visst jag va nog lite mullig men inte tjok! Då gjorde jag något åt det själv. Jag fick det dom kallar Bulimi, så fort jag åt nått så spydde jag upp det, och jag tappade 10 kilo på minder en en månad, och det var då folk börja fatta runt omkring mig att nått va fel!! ! Sen började jag fastna i träning som 15 år och har tränat sen dess i hela mitt liv till och från och bulimin följde mig  fram till jag va ca26 år i olika omgångar!! Har varit i från det ni ca 2-3 år, vilket jag e jätte glad för! För man går ABsolut inte ner i vikt av det, gjorde det i början men sen blir man bara svullen och inte alls fin i kroppen!! När jag insåg det och sattsade på bättre träning, och äta rätt så vart det BRA mycket bättre!! Har i hela mitt liv tror jag gått upp och ner i vikt och tränat som en jäkla TOK i perjoder!! Och lagom e ju bäst så klart!! VET massa om mat och träning och vet hur jag ska göra för att må bra,men sen jag vart gravid så är det som om man unnar sig för en gång skull, men får endå ongest av att ha redan då gått upp 12 kilo! Och blir ledsen över att jag inte har så mycket ork över att träna el gå ut och gå!! Hoppas att orken kommer till baka snart så kanske det känns bättre;)Att kunna tycka om sig själv som man är , kan va grymt svårt , men nått man får jobba med nu när man faktist är gravid, och kan absolut inte banat el träna som en tok!! ÖNska bara jag kunde få njuta lite av att va GRAVID!! Kommer att ta tag i min hård träning när bebisen är född i gen;) för då kanske min ork blivit bättre!

Tror att mycket kan handla om att man vill bli älskad för den man är!! och även om man går upp en massa när man e gravid!! Men då moste man kunna me tycka om sig själv me! Så därför , snälla ge mig lite energi och sluta upp med mit illa mående  så kanske ORKEN kommer i gen;)

Men nog om detta men det var lite om varför jag har och har haft stora problem när det gäller VIKTEN!!

KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Sätt inte för höga kvar på dig själv efter bebisen kommit bara. Du kommer garanterat vara mkt trött efteråt oxå o d ska du INTE klandra dig själv för, d bara är så o d tar ett tag innan hormonerna går ur kroppen efteråt o så om man ammar så tar d ju längre tid. Jag började träna ca 2 månader efter att jag fick sonen o sen gick jag ner 30kg på 6 månader. Men se till att karn din stödjer dig i att du får gå ifrån ibland o träna o må bra för jag var själv o hade ingen så jag fick träna som en galning hemma, d gick ju men tog lite längre tid. Kämpa på tjejen, inte långt kvar till bebisen kommer nu och kom ihåg att du e så fin som du är! Läser din blogg varje dag o d är roligt att följa den, tråkigt att du mår dåligt ibland bara. Vet hur d känns då jag mådde skit när jag var gravid men som tur är får man ut ngt bra av det hela. =)

Tänk att du är jävligt bra o att du minsann får unna dig nu när du e gravid o går ner i vikt har du tid för sen.



KRAM

2010-04-19 @ 19:01:59
URL: http://martina-mystory.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0