Wehooo 21 år vart hon;)

firat syster min, hon hade gjort en himla god TÅRTA;) Vi gick hem till Sarah och jonny,Och lilla Nila så klart, Saras mamma och syster va där me;) Himla musigt!

Sen gick jag hem och gjorde mig en himla god middag;) Typiskt att det inte är nå bra på tv i kväll!! Kanske går och hyr mig en film då?! Hoppas det blir fint väder i morn;) DEt är ju vALborg hahah;) SÅ då rengnar det säkert! Men vad gör man på valborg, som gravid?! Jo man take it essssyyyy hahah;) kANSKE KAN GRILLA EL NÅTT OCH bara umgås el så?!" Ehhh det märks;)
Ha en skön kväll iaf för det ska jag ha;)
kram

 
       Toppen säger syster, nu e jag 21 och kan göra tårta, fulländat
       vuxen liv;) hahaha...
 
 Sarahs syster:)                                         Sarah visar oss ett par redaiga
                                                                   knip övningar;) haha himla bra;)
                                                                    
                                                                
 
  Den lilla prinssesan;)                              Bill och Bull är på väg in:)

Så ja det var kallaset;) ha de göttit;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0