Bra

Haft en toppen dag med syster o milo o patrik på stan i dag:) jag köpte massa fina kläder till han. De behövdes. Hade ju växt ur en massa. Vi tog en fika o kolla runt lite:) mysigt. Fy vad de e kul att se allt som händer med patrik varje dag. Händer nya saker hela tiden:) så himla go han är:) blir så sjukt glad varje gång ja tittar på han:) jag tror faktis patrik har blivit så lungn o glad o harmonisk pga hur jag är mot han. Är jag lungn o så mot han så är de ju klart han de:) tar åt mig äran..ha ha, Fick veta nu att mamma kommer upp snart i gen redan på onsdag faktis. Vart himla glad:) mamma behöver komma från den där hålan. Vad fan ska hon göra där! Inte ett skit, nej hon ska flytta upp hit i stället tycker jag så vi kommer närmre varandra;)hon behöver de.! Känner mig trött men känns inte som om jag kan somna ju. Hmm typiskt. Ska lägga mig o se lite tv:) vi höres snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0